نمایش نوار ابزار

سیدسلمان هاشمی:حضرت مهدی(عج) آرزوی تمام انبیاء و ائمه اطهار علیهم السلام را در روی زمین محقق خواهد ساخت/مطالبه جدی ما از شورای تامین، برخورد قاطعانه با سارقان مسلح و مخلین امنیت است

امام جمعه شهرک طالقانی گفت:مطالبه جدی ما از شورای تامین، برخورد قاطعانه با سارقان مسلح و مخلین امنیت است،تا کی باید شاهد ناامنی در شهرستان بندرماهشهر و شهرک طالقانی باشیم؟! این معضل به هیچ عنوان قابل قبول نیست و باید علت آن ریشه یابی و حل شود.

به گزارش روابط عمومی نهاد امامت جمعه شهرک طالقانی؛سید سلمان هاشمی امام جمعه ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک ولادت سراسر نور و پر برکت عالم قطب امکان حضرت بقیه الله الاعظم(عج)؛ عنوان کرد: حضرت بقیه الله(عج) آرزوی تمام انبیاء و ائمه اطهار علیهم السلام را در روی زمین محقق خواهد ساخت، چنانکه خداوند در قرآن کریم وعده ظهور منجی را داده است و حاکمیت مرد خدا بر زمین اولین وعده است، دینی که مورد رضایت خدا است و برقرای امنیت بر کل جهان و برچیده شدن بساط شرک است به طوریکه در آن دوران طلایی عبادت و پرستش مخصوص خداوند خواهد بود.

وی افزود : همچنین گسترش عدالت و از بین بردن ظلم یکی از مهمترین ویژگی های منجی عالم بشریت خواهد بود، همان طوری که در روایات متعددی از پیامبر صلی الله علیه و آله وسلم آمده است که عدالت را در زمین گسترش خواهد داد.

هاشمی ادامه داد: وظیفه ما در قبال ظهور منجی عالم بشریت بالا بردن معرفت و آگاهی خودمان نسبت به امام زمان(عج) و معرفی ایشان به جهانیان است، امام زمان فقط مختص شیعیان و مسلمانان نیست بلکه برای همه مردم جهان است، با حکومت جهانی امام زمان(عج) ،عدالت، امنیت و عبودیت در کل جهان تحقق پیداخواهد کرد.

خطیب نماز جمعه شهرک طالقانی در فراز دیگری از خطبه ها با اشاره به موشک ‌باران لانه شرارت صهیونیست‌ها و پیامدهای آن؛بیان کرد: اولین ضربه پاکسازی لانه شرارت صهیونیست‌ها در اربیل کردستان عراق توسط یگان موشکی سپاه سرافراز بود که با دقت و سرعت بی‌نظیر ،دشمن مدعی را در شوک و بهت فرو برد، در دومین ضربه، یک تیم خرابکاری در فردو شناسایی و منهدم شد که اعضای این تیم جاسوسی رژیم صهیونیستی قصد خرابکاری در تاسیسات هسته‌ای فردو را داشتند که توسط سازمان اطلاعات سپاه پاسدران انقلاب اسلامی شناسایی و بازداشت شدند.

وی افزود:  سومین ضربه ، حملات بی‌امان و بی‌نظیر سایبری به مراکز حساس سایبری رژیم صهیونیستی بود، وارد کردن سه ضربه در کمتر از ۴۸ ساعت، به رژیم صهیونیستی( سازمان جاسوسی موساد) در اربیل نشان  دهنده اقتدار کشور وضعف و استیصال رژیم صهیونیستی است.

هاشمی در ادامه گفت : این همان حربه ‌ای است که آمریکا در مورد بسیاری از کشورهای منطقه نیز به‌کار می‌برد و با برچسپ زدن «تروریسم» به‌آن ‌ها سعی در تحریم کشورهای مخالف خود را دارد. اگر دولت عراق برالی جمع آوری بقیه مقر های موساد را اقدام نکند، به این مقرها ضربه سختی خواهیم زد ، امنیت کشور ما خط قرمز ماست و هر کشوری که بخواهد به امنیت کشور ما صدمه یا خدشه ای وارد کند، پشیمان خواهد شد.

امام جمعه شهرک طالقانی با اشاره به بزرگ ‌ترین اعدام دسته‌ جمعی نیم قرن اخیر توسط حکومت آل سعود ؛ بیان کرد: اعدام ۸۱ نفر توسط آل سعود و علت بی‌پروایی آل‌سعود در ارتکاب به‌جنایت و کشتار در داخل و خارج از عربستان، حمایت‌های همه‌جانبه دولت آمریکا از این خاندان و سکوت قدرت‌های جهانی در قبال پرداخت دلارهای سعودی است، رژیم سعودی هر ساله شمار زیادی از مخالفان آل‌سعود را تحت عناوین «مبارزه با تروریسم» اعدام می‌کند.

سید سلمان هاشمی با اشاره به وضعیت امنیت در شهرستان بندر ماهشهر و شهرک طالقانی؛خاطرنشان کرد: متاسفانه در چند شب گذشته به دلایل نامعلوم یک نفر در مغازه خود به وسیله سلاح جنگی کشته شد و در این خصوص ضروری است چند مطالبه از شورای تامین شهرستان و استان داشته باشیم، افزایش تدابیر امنیتی و برخورد قاطعانه با افراد مُخِّل امنیت، تسریع در احداث و انتقال کلانتری ۱۴ به ورودی شهرک طالقانی، افزایش گشت ، خوردو و نیروی انسانی، تقلیل وسعت حوزه استحفاظی کلانتری ۱۴ جهت تسریع در برقرای امنیت؛ از مطالبات جدی ما در این زمینه است.

 

وی افزود: بارها در این خصوص به استان نامه نگاری کرده ایم اما متاسفانه تاکنون نتیجه ای نگرفته ایم امروز هم از تریبون نماز جمعه این مساله را مطالبه میکنیم،تاکی باید شاهد ناامنی در شهرستان بندرماهشهر و شهرک طالقانی باشیم؟! این معضل به هیچ عنوان قابل قبول نیست و باید علت آن ریشه یابی و حل شود. سالهای سال است که زمین کلانتری آماده و بودجه آن از طریق شورای راهبردی تصویب شده ، اما متاسفانه تاکنون  اقدامی در جهت تسریع آن صورت نگرفته است، اگر کلانتری۱۴ به ورودی شهرک طالقانی منتقل شود با هماهنگی و همکاری حوزه مقاومت بسیج میتواند امنیت را دوچندان کند تا مشکلات امنیت به حداقل برسد.

امام جمعه شهرک طالقانی در پایان تاکید کرد: باید با سارقان مسلح و مخلان امنیت بطور جد مقابله کرد، در احکام قرآن نیزآمده است که اینها حکم محارب را دارند و در قرآن هم بیان شده که باید تبعید شوند به خصوص سارقان سابقه دار که بارها و بارها پس از حبس مجدد از کار خود توبه نکرده اند و موجب اذیت و آزار مردم میشوند،درخواست ما از دستگاه قضا و شورای تامین برخورد قاطع و اجرای تدابیر جدی و مجازات سخت همچون تبعید از منطقه برای سارقین مسلح و مخلان امنیت است که درس عبرتی برای سایر سارقان و مخلان امنیت باشد.

 

مطالب مشابه
دیدگاه ها