نمایش نوار ابزار

سید سلمان هاشمی امام جمعه شهرک طالقانی : برخی مسئولین با سوء مدیریت موجب نا امیدی مردم شده اند / از عدم حضور مسئولین بین مردم بسیار گله مندم / مردم به انقلاب وآرمانهای آن پای بند هستند

به گزارش روابط عمومی نهاد امامت جمعه شهرک طالقانی در مراسم شهادت امام رضا علیه السلام که در مسجد سادات شهرک طالقانی برگزار گردید سید سلمان هاشمی امام جمعه شهرک طالقانی از عموم مردم ، روحانیت معزز بابت برپایی مراسم اهل بیت علیهم السلام و همچنین از تشریف فرمایی نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز حضرت آیت الله موسوی در جمع مردم شریف شهرک طالقانی تقدیر و تشکر کردند .

حجه الاسلام هاشمی در ادامه گفتند : اولین سوالی که در این مراسم پیش می آید چرا هیچ یک از مسئولین در این گونه مراسمات حضور پیدا نمیکنند . فقط در این مراسم شاهد حضور حجه الاسلام رضوی ریاست محترم سازمان تبلیغات بندر ماهشهر هستیم . سوال اینجاست که سایر مسئولین چرا بین مردم حضور ندارند ؟

هاشمی در ادامه افزود در بندر ماهشهر تبعیض موج میزند . شهرک بعثت در فاصله ۱۰ کیلومتری شهرک طالقانی قرار دارد و همه مسئولین در آن منطقه ساکن هستند . مسئولین بلند پایه و حتی وزرا برای بازدید از ماهشهر به شهرک بعثت میروند و شهرک های اطراف را نمیبینند . مگر فقط در ماهشهر شهرک بعثت وجود دارد .

هیچ یک از وزرا و مسئولین بلند پایه و ارشد تا کنون به شهرک گاما ( شهرک ولیعصر ) شهرک رجایی ، شهرک مدنی ، شهرک طالقانی ، شهرک قدس و سایر مناطق محروم نیامده اند و از نزدیک شاهد محرومیت ها نبوده اند . وقتی مسئولی وارد ماهشهر میشود مستقیم او را به شهرک بعث میبرند . آیا ماهشهر فقط شهرک بعثت را دارد ؟

سید سلمان هاشمی نیز گفتند هر روز جوانهایی به دفتر ما مراجعه میکنند و از بیکاری گله مند هستند . خانواده هایی داریم که پنج یا شش نفر دارند که همه آنها بیکارند در حالیکه شاهد حضور نیروهای غیر بومی در شرکت های پتروشیمی هستیم .الحمد لله نیروی مستعد و جهادی و انقلابی بسیار داریم . ایشان گفتند مردم محروم ماهشهر در سرما و گرما پای انقلاب اسلامی ایران و آرمانهای آن ایستاده اند ولی مسئولین جواب آنها را به بدترین شکل میدهند .

مردم محروم ماهشهر شاهد بکارگیری نیروهای غیر بومی در شرکت های منطقه ویژه هستند و تبعیض را لمس میکنند مثلا برخی شرکت ها ۲۰۰ نفر نیروی غیر بومی جذب کرده در صورتیکه جوانان بیکار زیادی در ماهشهر داریم .

هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود افزودند مردم ماهشهر با معضل آب دست و پنجه نرم میکنند کیفیت پایین آب شرب ، فرسودگی خطوط انتقال آب و قطعی های مکرر و از طرفی افزایش قیمت آب تصفیه شده که آن هم بصورت دبه ای و مانند انتقال آب به شکل قرون وسطاست ، مردم را اذیت کرده است . مسئله آب شرب همچنان که مورد تاکید مقام معظم رهبری است ولی از جانب مسئولین مورد بی توجهی قرار گرفته است .

هاشمی افزود شهرک طالقانی تنها شهید مدافع حرم شهرستان بندر ماهشهر را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است . شهرک طالقانی همچنین در دوران دفاع مقدس ۲۱ شهید تقدیم کرده و بهترین ورزشکاران ، بهترین معلمان و بهترین مهندسان و بهترین قاریان قرآن را دارا میباشد اما ما دردمان این است که مسئولین مردم را درک نمیکنند و هم پای مردم نیستند .

سید سلمان هاشمی از عدم حضور مسئولین در بین مردم به شدت گله مند بودند و گفتند چرا هیچ یک از اعضای شورا و شهرداری بین مردم نیستند چرا هیچ یک از مسئولین ارشد بندر ماهشهر بین مردم حضور ندارد . مردم شهرک طالقانی در جریان کمک رسانی به سیل زدگان عملکرد بسیار خوبی داشتند و حتی یک شهید در کمک رسانی به سیل زدگان تقدیم کردیم . این مردم حامی انقلاب بوده و هستند و هر هفته نماز جمعه باشکوهی برگزار میکنند اما برخی مسئولین در حال نا امید کردن مردم و بد بین کردن آنها نسبت به انقلاب هستند .

هاشمی همچنین افزود شهرک طالقانی دارای ۳۵۰حسینیه و ۱۰ مسجد است ولی از لحاظ مدارس در رتبه خوبی قرار ندارد . مدارس شهرک طالقانی و شهرک بعثت را مقایسه کنید ببینید آیا باهم برابرند .

مقام معظم رهبری در بحث مقابله با تبعیض و دانه درشتان و کسانیکه زمین خواری کرده اند تاکید دارند و به آقای رئیسی دستور برخورد شدید داده اند . ایشان افزودند علیرغم بی مهری برخی مسئولین نسبت به منطقه محروم شهرک طالقانی گفتند انقلاب ما انقلاب حسینی است و جوانان ما به انقلاب امیدوارند و رشد و شکوفایی انقلاب به دست همین جوانان خواهد بود و مسولین ناچارند به جوانان بها دهند .

امام جمعه شهرک طالقانی گفت مردم ما از نداشتن و فقر ناراحت نیستند بلکه از تبعیض ناراحتند . با انتخاب آیت الله موسوی در جایگاه نماینده ولی فقیه در استان خوزستان شاهد بازگشت امید به این استان بوده ایم .

سید سلمان هاشمی امام جمعه شهرک طالقانی گفتند شایسته نیست شهرستان بندر ماهشهر که دارای ۳۰ پتروشیمی بزرگ است که هر پتروشیمی توانایی اداره یک استان را دارد جوانان بیکار و مردم فقیر داشته باشیم .

هاشمی در پایان از نماینده محترم ولی فقیه بابت استماع مشکلات مردم شریف شهرک طالقانی و همچنین از روحانیت معزز بابت حضور در این مراسم تقدیر و تشکر کردند .

مطالب مشابه
دیدگاه ها