نمایش نوار ابزار

جلسه پاسخگویی مدیران کل استانی و مسئولین شهرستانی در حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز و معاون استاندار خوزستان برای نخستین بار در شهرک طالقانی

به گزارش روابط عمومی نهاد امامت جمعه شهرک طالقانی ؛ به مناسبت چهل و یکمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ایران و اربعین شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی ، جلسه پاسخگویی با حضور مدیران کل و مسئولین ادارات شهرستانی در شهرک طالقانی برگزار شد .

در این برنامه که با حضور حجه الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی نماینده ولی فقیه در استان و دکتر حاجی زاده معاون استاندار و مسئول ستاد بحران استان خوزستان برگزار شد تعدادی از شهروندان به نمایندگی از مردم شریف شهرک طالقانی به بیان مشکلات پرداختند .
مواردی مانند پروژه ۶۰ هکتاری ، بحث شهر شدن ، فاضلاب و خطوط آب شرب ، امنیت ، الحاق ۲۵ هکتاری از مناطق تصرفی به شهرک طالقانی و تکمیل پروژه های ورزشی و توجه به اشتغال جوانان مطالبات شهروندان بود .

شایان ذکر است برای نخستین بار است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران این جلسه با حضور مدیران و معاونین ادارات کل استان خوزستان و معاون استاندار در شهرک طالقانی برگزار میگردد .

 

 

مطالب مشابه
دیدگاه ها