نمایش نوار ابزار

سید سلمان هاشمی: لازمه تحول در شهرستان بندرماهشهر، حضور مدیران انقلابی، پاک دست و کارآمد است

سید سلمان هاشمی: لازمه تحول در شهرستان بندرماهشهر، حضور مدیران انقلابی، پاک دست و کارآمد است

به گزارش روابط عمومی نهاد امامت جمعه شهرک طالقانی؛ سید سلمان هاشمی امام جمعه ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس؛اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور ایثار ، شهامت و از خودگذشتگی  جوانان با غیرت و ولایی کشور بود. دفاع مقدس؛ الگوی اخلاص، رضا، توکل، تسلیم، شجاعت، ایستادگی، ساده زیستی و بی اعتنایی به زخارف دنیوی، پاک دستی و خدمت عاشقانه را به ادبیات مبارزه وارد کرد، الگوی دفاع مقدس از عاشورا گرفته شده است تمام رمز عملیاتها با اسماء مبارک اهل بیت علیهم السلام آغاز می شد،روضه امام حسین علیه السلام و توسل به اهل بیت علیهم السلام کاملا مشهود بود .

وی افزود: مدیریت جهادی و انقلابی از مهم ترین دستاوردهای دفاع مقدس است. سرداران و امیران سلیمانی، صیاد، بابایی، همت، تهرانی مقدم، خرازی، باکری و… نمونه هایی از خیل عظیم الگوهای مدیریت جهادی و انقلابی هستند که در پساجنگ و در نبرد با داعش، دفاع از حریم حرم اهل بیت علیهم السلام در سوریه و عراق و… نیز موجب سرافرازی جهان اسلام شده است. اینک تفکر انقلابی و جهادی (ما میتوانیم) در هر حوزه ای پا گذاشته (تولید موشک های بالستیک و استراتژیک، پهپاد، سدسازی، احداث تونل، احداث پالایشگاه و…) شگفتی آفریده است.

هاشمی ادامه داد: بدانیم که امنیت این کشور در جهان نا امن  در سایه خون شهدا و ایثارگری جانبازان رقم خورده و به برکت و لطف خون این عزیزان است که نهال جمهوری اسلامی تبدیل به یک درخت تنومند شده است که همواره توسط این شهیدان مدیریت می شود و امیدواریم به برکت آنها هیچ گزندی از طرف دشمنان این آب و خاک به این کشور نرسد.

امام جمعه شهرک طالقانی تاکید کرد: این را بدانیم که کلید حل بسیارى از مشکلات کشور راهبرد قوى شدن است؛که مدیریت جوان ، انقلابی ،کارآمد، شجاع ،دست پاک،ساده زیست را می طلبد، متاسفانه در شهرستان بندر ماهشهر جای بعضی از مدیران با اوصاف بالا در میدان مدیریت واقعا خالیست،مدیر پاکدستی که پروژه های کلان را به نور چشمی ها و پیمانکاران سفارشی تعارف نکند، مدیری که ساختمانش شیشه ای و شفاف باشد نه بتنی. لازمه تحول شهرستان بندرماهشهر حضور مدیران انقلابی، پاک دست و کارآمد است.

وی افزود: اگر مدیریت پاکدستی بود خیلی از نور چشمی ها خود را در کنارخود جمع نمی کرد.اگر مدیریت پاکدستی بود بودجه عمرانی سال گذشته شهرک ۴٫۵ درصد نسبت به کل حوزه استحفاضی نبود.

هاشمی در ادامه گفت: الحمدلله فعالان اجتماعی چه در شهرک طالقانی و بندرماهشهر و روابط عمومی دفتر ما ،در خصوص اهانت هفته گذشته شهردار محترم بندر ماهشهر مبتنی بر  بی اساس خواندن اظهارات و پیگیری ما نسبت به (نیمه تمام گذاشتن کانال دفع آب های سطحی بلوار ولیعصر) جواب کافی و وافی را دادند که ضرورت نمی بینم تکرار کنم ، به آقایان بگوییم به جای توهین و افترا به وظایف خود عمل کنید،زیرا که لطف خدا گسترده و عدالتش را فرا گرفته است.سیل ویرانگر از دور برسید و سامان ظلم را برچید.

خطیب نماز جمعه شهرک طالقانی عنوان کرد: مدیران شهرستان این را بدانند که به فرمایش مقام معظم رهبری که پرچم مطالبه گری باید دست شما باشد نه دشمن،ما این راه مطالبه گری را تا رسیدن به مقصد ادامه خواهیم داد.

وی با تقدیر و تشکر از مدیرعامل سابق پتروشیمی امیرکبیر؛ گفت: از مدیریت سابق پتروشیمی امیرکبیر مهندس غلامپور به جهت کار جهادی در شهرستان بندرماهشهر و دیگر شهرستان ها در بحث ضدعفونی و کمک ،تشکر و قدردانی می نمایم این روزها جای خالی جهادگران پتروشیمی امیرکبیر در روزهای کرونایی شهرستان بندر ماهشهر خالیست، روزهایی که مدارس و اماکن احتیاج مبرم به حضور این نیروهای جهادی دارند، امیدوارم که جهادگران پتروشیمی امیرکبیر که جای خالی آنها این روزها احساس می شود ، این کار را ادامه دهند.

سید سلمان هاشمی گفت: از رئیس آبفای استان خوزستان خواستاریم از انتقال مدیریت آبفا شهرک طالقانی به شهر زهره تجدید نظر نمایند چرا که تاکنون زحمات بسیاری برای این منطقه انجام داده اند و نیازمند حضور مدیران تلاشگری همچون مدیر فعلی هستیم.

امام جمعه شهرک طالقانی در پایان یادآور شد: در خصوص المان امام علی (علیه السلام) طرحی به شورای شهر داده ایم که سالانه طلق گذاری دور المان انجام شود تا از نظر شرعی بدلیل عبور برخی حیوانات یا پا گذاشتن کودکان  از این المان با مشکلی مواجه نشود. همچنین طی بازدید به عمل آمده در هفته گذشته لایروبی جوی ها روباز با دستگاه مکانیزه در دستور کار قرار گرفته شد.

مطالب مشابه
دیدگاه ها