نمایش نوار ابزار

دیدار سید سلمان هاشمی امام جمعه شهرک طالقانی با مسئولین بنیاد برکت / مسئولین بنیاد برکت ، آماده رفع محرومیت ها در شهرک طالقانی هستیم

 

به گزارش روابط عمومی نهاد امامت جمعه شهرک طالقانی ؛ سید سلمان هاشمی امام جمعه شهرک طالقانی با حضور در دفتر مرکزی بنیاد برکت ، با مسئولین این بنیاد دیدار و گفتگو کرد .

در این دیدار که روز چهارشنبه ۹ تیرماه ۱۴۰۰ صورت گرفت ، مشکلات و موانع منطقه محروم شهرک طالقانی مورد بررسی قرار گرفت .
سید سلمان هاشمی امام جمعه شهرک طالقانی در این دیدار ، معضل بیکاری و فقر ناشی از بیکاری را یکی از معضلات مهم دانسته و گفتند در صورت حل معضل بیکاری جوانان شاهد رفع کامل آسیب های اجتماعی از جمله فقر ، طلاق ، اعتیاد و… خواهیم بود .

وی همچنین در این دیدار به پروژه های نیمه کاره از جمله مدرسه شهید برزگر اشاره کردند و افزودند ؛ شهرک طالقانی با جمعیت بیش از ۵۰ هزار نفر و آمار قابل توجه دانش آموزان ، متاسفانه از برخی مقاطع تحصیلی محروم است و دانش آموزان زیادی بعلت نبود مدارس و رشته های تحصیلی در شهرک طالقانی مجبورند به مرکز شهرستان بروند که هزینه های هنگفتی را به خانواده ها وارد میکند و سبب اصلی ترک تحصیل برخی دانش آموزان می‌باشد .

ایشان همچنین به ایجاد اشتغال پویا در زمین های بین شهرک طالقانی و شهر چمران اشاره کردند و افزودند ؛ میتوان با قطعه بندی زمین های کشاورزی ، راه اندازی گلخانه و همچنین شهرک صنعتی حاشیه شهرک طالقانی ، ظرفیت عظیم و جوان منطقه را مشغول بکار کرد .

امام جمعه شهرک طالقانی نیز در بخشی از این دیدار به کمبود خدمات بهداشتی و درمانی در شهرک طالقانی اشاره کردند و خواستار ورود بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی ره در بحث بهداشت و درمان شدند .

مسئولین بنیاد برکت نیز با اشاره به اهتمام این بنیاد برای رفع محرومیت ها در شهرک طالقانی گفتند ، در صورت فراهم شدن شرایط می‌توانند نسبت به تکمیل طرح ها و پروژه ها و همچنین احداث درمانگاه اقدام کنند .

در ادامه قول های مساعدی جهت تکمیل مدرسه نیمه کاره شهید برزگر ، احداث درمانگاه ، اشتغال جوانان بیکار ، حمایت از کارگاه ها و تضمین خرید تولیدات کارگاهی دادند .

مطالب مشابه
دیدگاه ها