نمایش نوار ابزار

حضور حجه الاسلام و المسلمین قمی ریاست سازمان تبلیغات کشور در شهرک طالقانی

به گزارش روابط عمومی نهاد امامت جمعه شهرک طالقانی ، امروز ۱۲ خرداد ۹۹ حجه الاسلام و المسلمین قمی با حضور در شهرک طالقانی با سید سلمان هاشمی امام جمعه شهرک طالقانی دیدار و گفتگو کردند .

در این دیدار که در دفتر امام جمعه این شهرک برگزار شد حجه الاسلام قمی با اشاره به حضور اخیر خود در شهرک طالقانی گفتند رایزنی هایی با فرمانده کل سپاه پاسداران و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی ره انجام شده تا نسبت به رفع محرومیت و ایجاد فرصت های شغلی و رسیدگی به معیشت اقشار آسیب پذیر صورت پذیرد .

در ادامه این دیدار سید سلمان هاشمی امام جمعه شهرک طالقانی ضمن تقدیر از حضور مستمر حجه الاسلام قمی در شهرک طالقانی و پیگیری معضلات این منطقه گفتند برخی مسئولین با دادن وعده های بدون عمل و نا امید کردن مردم سهم زیادی در معضلات اجتماعی دارند . پروژه های زیادی در شهرک طالقانی کلنگ زنی شده اند ولی به مرحله اجرا نرسیده اند یا با سرعت بسیار اندک و با پیشرفت ناچیز رها شده اند .

ایشان در ادامه افزودند مهمترین اولویت شهرک طالقانی بحث مسکن و اشتغال جوانان است . در سال گذشته مدیران هلدینگ خلیج فارس قول مساعد جهت زیر سازی و آماده سازی ۲۰ هکتار از ۶۰ هکتار زمین های مسکونی شهرک طالقانی را داده بودند که تاکنون این وعده محقق نشده و متاسفانه شاهد انفجار جمعیت و به دلیل متراکم شدن جمعیت شاهد بروز معضلات اجتماعی و بهداشتی هستیم .

قبل از این دیدار حجه الاسلام قمی با حضور در بازار دستفروشان شهرک طالقانی از نزدیک با مردم گفتگو کرده و از مشکلات آنان مطلع شده بود .

 

 

مطالب مشابه
دیدگاه ها