نمایش نوار ابزار

سید سلمان هاشمی: احداث درمانگاه در شهرک طالقانی یک ضرورت است

سید سلمان هاشمی: احداث درمانگاه در شهرک طالقانی یک ضرورت است

به گزارش روابط عمومی نهاد امامت جمعه طالقانی؛ سید سلمان هاشمی امام جمعه شهرک طالقانی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته؛با انتقاد از کمبود خدمات و امکانات درمانی در این شهرک، اظهار کرد: با توجه به جمعیت قابل توجه شهرک طالقانی کمبود امکانات و خدمات درمانی در این شهرک احساس میشود، به دنبال گلایه های مکرر مردم از این مسئله، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای احداث درمانگاهی اعتباری تخصیص داد اما متاسفانه برای ساخت این درمانگاه با اختصاص زمین مواجه هستیم.

وی افزود: از این رو از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خواستاریم مشکل تامین زمین را رفع کرده تا مردم محروم این منطقه بتوانند از امکانات درمانی بیشتری برخوردار شوند.

خطیب جمعه شهرک طالقانی در ادامه به مشکل تهیه دارو از داروخانههای شهرک طالقانی اشاره کرد و گفت: متاسفانه داروخانه های شهرک نمیتوانند به دفترچه های بیمه سلامت خدمات دارویی بدهند و افراد بیبضاعت که زیر نهاد کمیته امداد یا بهزیستی هستند مجبورند  برای تهیه دارو به داروخانه های دیگر در بندر ماهشهر رجوع کنند، از مسئولین مربوطه انتظار داریم که این معضل را حل نمایند.

 هاشمی خاطرنشان کرد: از مسولین استانی نیز میخواهیم برای قشر ضعیف و آسیب پذیر که تحت هیچ نهاد حمایتی نیستند، دفترچه بیمه سلامت را با کمترین هزینه صادر نمایند و آنها نیز بتوانند از این خدمات بهرهمند شوند.

اقتصاد ایران از یک بیماری مزمن رنج می برد

امام جمعه شهرک طالقانی در فراز دیگری از خطبهها با بیان اینکه اقتصاد ایران در حال حاضر از یک بیماری مزمن رنج میبرد، عنوان کرد: گرانی بیمنطق و عدم ثبات در بازار و افسار گسیختگی قیمتها، فشار مضاعفی را بر قشر ضعیف و حتی متوسط وارد کرده است، در حال حاضر سه بازار عمده و شاخص ارز، دلار، طلا، بازار مسکن و بازار خودرو، تبدیل به شاخص‏هاى آشفتگى بازار شده‏اند. افزایش ‏بیرویه قیمت مسکن و اجاره بها، کمر مستأجران را خم کرده است. خودرو وضعیتى به‏ شدت نامطلوب دارد.

وی از بی توجهی دولت به سامان بخشیدن به مشکلات اقتصادی انتقاد کرد و گفت: همه میدانیم کشور ایران، داراى ظرفیت‏هاى ‏بیشمارى است که این کشور را در ردیف کشورهاى ثروتمند دنیا، قرار مىدهد. علیغم همه‏  مشکلات اقتصادى در چهل و دو سال پس از انقلاب اعم از سنگ‏اندازى‏هاى مداوم استکبار و کم‏ تدبیریها و سوء تدابیر مسؤولان، اقتصاد ایران، در جایگاه هفدهم جهان قرار دارد.

راهکار اصلی برون رفت از مشکلات اقتصاد تشکیل دولت جوان حزب الهی است

 هاشمی تاکید کرد: ما میتوانیم در این جنگ پیروز شویم. به شرطى که هزینه‏هاى رسمى و غیررسمى واردات را کاهش دهیم، به شرطی که مبارزه‏ى مؤثر، با فساد اقتصادى و برخورد قاطع و عادلانه با مفسدان دانه درشت و ویژه‏ خوارانى که با سوء استفاده از جایگاه خود به ثروت‏هاى بادآورده رسیده‏اند، به شرطی که بسته‏هاى حمایت از تولیدکنندگان اجرایى شود و به شرطی که ثبات در بازار ارز و جلوگیرى از افزایش نرخ و نوسانات آزاردهنده آن رخ دهد.

امام جمعه شهرک طالقانی یاداور شد: یک پیش‏ نیاز جدى وغیرقابل انکار راه کارهای مذکور داشتن روحیه و مدیریت جهادى؛ این انتظار را البته در شکل بهتر آن باید در تشکیل دولت جوان حزباللهى و انقلابى جستجو کرد.

سید سلمان هاشمی در پایان با تبریک افتخار آفرینی یکی از جوانان شهرک طالقانی در کنکور سراسری؛عنوان کرد: الحمدلله افتخار دیگری در عرصه علم و دانش و کسب رتبه ۳۱۴ در کنکور سراسری توسط جوان خوش آتیه محمد امین عساکره کسب شد و این موفقیت را به ایشان و خانواده و اساتید و جامعه علم و دانش تبریک می گوییم.امیدواریم که آموزش و پرورش بندرماهشهر توجه جدی به این اقشار آسیب پذیر داشته باشند.

مطالب مشابه
دیدگاه ها