نمایش نوار ابزار

سید سلمان هاشمی امام جمعه شهرک طالقانی :برخی مسئولین از ظرفیت های ناب شهرک طالقانی غافلند

سید سلمان هاشمی امام جمعه شهرک طالقانی در مراسم اهدای جهیزیه با تشکر و قدردانی از حضور مدعوین عنوان کرد: برای این برنامه  برخی از مسوولین شهرستان بندرماهشهر را دعوت کردیم اما متاسفانه حضور پیدا نکردند تا ببیند شهرک طالقانی چه ظرفیت عظیمی دارد.

وی افزود: مراسم اهدای جهیزیه در بندرماهشهر برگزار شد و تمامی مسوولین حضور داشتند اما آیا مگر شهرک طالقانی جز این شهرستان نیست که برخی از مسوولین مدعو در این برنامه،قابل ندانستند که حضور پیدا کنند! ممکن است عذری برای نیامدن داشته باشند اما این حجم از عدم حضور،قابل قبول نیست.

هاشمی ادامه داد: این واقعا درد است،در شهرک طالقانی که هیچ مسوولی ندارد به این نامهربانی ها عادت کردیم.

وی تاکید کرد: اگرچه هدف ما خوشحالی دل مردم است نه مسوولین هدف همین خدمت است ولاغیر،این مردم هستند که ما باید به آنها خدمت کنیم و خدمتگزار آنها باشیم.

 

سید سلمان هاشمی با اشاره به برگزاری مراسم اهدای جهیزیه؛بیان کرد: خدا را شاکریم که برای بار دوم و در فاصله زمانی کوتاهی طرح ازدواج آسان(۲) را اجرا کردیم، در مرحله اول که مزین به نام سردار شهید قاسم سلیمانی بود ۴۵ سری و این مرحله ۸۰ سری جهیزیه به نام شهید مدافع حرم میرزا احمدمکیان برگزار شد و ان شاءالله برای عید غدیر ۱۱۰ جهیزیه تقدیم زوج های خواهیم کرد.

 

وی افزود: در این طرح به غیر از زوج های جوان شهرک طالقانی از سایر مناطق شهرستان و حتی برخی شهرهای استان ثبت نامی داشتم که برای ما جای بسی خوشحالی است که بتوانیم گامی در تسهیل ازدواج جوانان برداریم و اگر خداوند توفیق دهد در نظر داریم این طرح را چندین بار در سال برگزار کنیم.

 

امام جمعه شهرک طالقانی گفت: یکی از اهداف من برای دعوت مسوولین در این برنامه، درخواست مشارکت صنایع و سایر ارگان های شهرستان در این کار خیر بود که بلکه بتوانیم این جهیزیه را به زوج های جوان رایگان اهدا کنیم.

 

وی افزود: با وجود این ظرفیت های عظیم در شهرستان میتوانند در قبال مسوولیت های اجتماعی سهمی برای این طرح در شورای راهبردی تعیین کنند تا بتوانیم با کمترین مشکل،اینکار را انجام دهیم.

هاشمی خاطر نشان کرد: ازدواج آسان و تسهیل در امور جوانان یکی از اهداف و منویات مقام معظم رهبری است که ایشان فرمودند: ازدواج آسان را تبلیغ کنید.

 

وی گفت: همانطور که همه ما میدانیم با وجود شرایط اقتصادی امروز، جوانان در تامین همین جهیزیه را ناچارند با مبالغ بسیار زیاد از بازار خریداری کنند اما سعی کردیم این اقلام را با کمترین قیمت،تخفیف و حذف واسطه و دلال ها و تقبل بخشی از هزینه به دست جوانان برسانیم تا بتوانیم خدمتی برای تسهیل ازدواج جوانان کرده باشیم.

امام جمعه شهرک طالقانی در پایان بیان کرد: هدف بعثت پیامبر تکامل انسان بود که انسان به تکامل برسد، به وسیله تربیت،تذهیب تزکیه، تعلیم و تربیت که این ها دو عنصر تکامل است که پیامبر اکرم آمده اند که این عقول را شکوفا و تقویت کنند و تحول کامل از همه انحراف‌ها و بدی‌ها به سوی نیکی‌ها و ارزش‌های اسلامی و قرآنی که ره آورد بعثت است

مطالب مشابه
دیدگاه ها