نمایش نوار ابزار

سید سلمان هاشمی امام جمعه شهرک طالقانی : دولت با تلاش مضاعف مهار گرانی و تورم، را در اولویت کارهای خود قرار دهد/ برای مبارزه با مواد مخدر بسترها و گلوگاه های فساد باید حذف شوند/ مردم شهید پرور بندرماهشهر منتظر ابلاغ و اجرای حکم دستگاه قضا در پی اثبات تخلفات برخی مدیران این شهرستان هستند

 

به گزارش روابط عمومی نهاد امامت جمعه شهرک طالقانی؛ سید سلمان هاشمی امام جمعه ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته با تسلیت فرارسیدن شهادت امام جواد علیه السلام؛اظهار کرد: امام جواد علیه السلام شهید راه عقلانیت و علم است. مخالفین ائمه علیهم السلام مخالف علم و عقل هستند! در هرجای دنیا، اگر شخصیتی مانند حضرت جواد الأئمه علیه السلام هزاران مسئله علمی را در یک مجلس به صورت صحیح حل میکرد ، (البته غیر از معصومین علیهم السلام چنین شخصیتی را سراغ نداریم)، به او جایزه میدادند، نه اینکه به او حسد بورزند و با او دشمنی کنند و سرانجام او را بکُشند!

 

وی افزود: وضع امروز دنیا هم به همین کیفیت است؛ مخترع را یا منصرف میکنند، یا به قتل میرسانند، چون صاحب امتیاز میشود. میگویند: فقط باید ما دارای امتیاز باشیم، نه دیگران! ائمه هدی(عليهم السلام)، «خُزَّانَ الْعِلْمِ»، «عَیْبَةِ عِلْمِ الله»، «اُولُوا الْعِلْمِ مِنْ خَلْقِ الله»، «خَزَنَةً لِعِلْمِ الله»، «اِصْطَفاكُمْ اللهُ بِعِلْمِهِ» و «رَاْیُكُمْ عِلْمٌ» هستند و بشریت تنها ذیل ولایت آل الله به حقیقت عقلانیت و دانایی دست مییابند: همچنان که فرمودند: «شَرِّقا و غَرِّبا لَن تَجِدا عِلماً صَحیحا إلاّ شَیئاً یَخرُجُ مِن عِندِنا أهلَ البَیتِ عليهم السلام»

 

امام جمعه شهرک طالقانی با بیان اینکه افزایش قیمت کالاهای اساسی بر بخش های دیگر سرایت کرده و روزهای سخت معیشتی را برای مردم نجیب مان پدید آورده است؛عنوان کرد: فراهم نشدن زیرساخت های اجرای طرح مردمی سازی، ضعف در نحوه اعلام آغاز طرح مردمی سازی یارانه ها و غافلگیری مردم، ضعف نظارت بازدارنده برای جلوگیری از گرانی های بی منطق و زیاده خواهانه، از عوامل تأثیر گذار بر اوضاع کـنونی اقتصاد کشور است.

 

وی افزود: طبیعی است که افزایش بی رویه کالاها بر سایر خدمات دولت، سایه بیندازد و شیرینی اقداماتی چون توفیق دولت در کنترل کرونا، صفرشدن استقراض از بانک مرکزی. فعال شدن دیپلماسی اقتصادی کشور، بیمه شدن پنج ونیم میلیون  نفر از محرومان جامعه و حضور فعال مسئولان در بین مردم کمتر به چشم بیاید. دولت باید با تلاش مضاعف مهار گرانی و تورم، را در اولویت کارهای خود قرار دهد.

 

خطیب نماز جمعه شهرک طالقانی با اشاره به آغاز هفته قوه قضاییه؛تاکید کرد: از جمله انتظارات مردم از دستگاه قضا ضرورت عدم تأخیر در اجرای احکام است و یکی از آسیب های دستگاه عدلیه،می توان به اطاله دادرسی نام برد. بخشی از تأخیرهای طولانی در اجرای احکام، معلول برخی نقیصه ها است که باید شناسایی و بر طرف شوند. البته ناگفته نماند که نرم افزار عدالت همراه، یکی از نرم افزارهای مفید جهت اطلاع رسانی و شفافیت پرونده شاکیان است، که مراجعین محترم می توانند از این نرم افزار استفاده بهینه ای داشته باشند.

 

وی بااشاره به موفقیت نسبی دستگاه قضا در پیگیری امور قضایی کشور؛بیان کرد: شناسایی مفسدان اقتصادی، برخورد با فساد، مقابله با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر، برخورد با برخی از چهره های مطرح بدون مماشات، برخورد با برخی از آقازاده ها و مفسدان و دانه درشت های اقتصادی از جمله موفقیت های نسبی دستگاه قضا به شمار می رود.

 

هاشمی در ادامه خطاب به ریاست کل دادگستری استان خوزستان؛متذکر شد: علیرغم زحمات گسترده دستگاه قضا بندرماهشهر در دو سال گذشته و اثبات تخلف مالی برخی مدیران این شهرستان و ارجاع پرونده های آنان به مرکز استان، همچنان مردم شهید پرور بندرماهشهر منتظر ابلاغ و اجرای حکم این متخلفین  هستند.

 

 امام جمعه شهرک طالقانی با اشاره به فرارسیدن پنجم تیرماه روز جهاني مبارزه با مواد مخدر؛عنوان کرد: در بسیاری از موارد در مبارزه با مواد مخدر موفق نمی‌شویم؛ چرا که ما به سراغ معلول‌ می‌رویم و از علت‌ غافلیم. باید دنبال علت اعتیاد رفت که چرا برخی جوانان ما به اعتیاد روی می آورند؟آیا بیکاری یکی از عوامل اعتیاد جوانان است؟ در حالی که میبینیم  در این میان حتی عده ای از افراد که شغل آبرو داری دارند، دچار اعتیاد هستند. آیا دوستان ناباب هستند که جوانان ما را به بیراهه می کشانند؟آیا کمبود محبت در خانواده است؟آیا شکست در زندگی باعث این کار شده است؟

 

وی تاکید کرد: باید آسیب شناسی کرد، تا بتوانیم این بیماری را معالجه و ریشه کن کنیم. این یک طرف قضیه است، طرف دیگر باید در مدارس و اجتماعات، از مضرات مواد مخدر سخن به میان آورد، البته بازماندن فرزندان از تحصیل،به علت تنگدستی خانواده ها، یکی از عوامل اساسی اعتیاد جوانان در آینده است، برای مبارزه با مواد مخدر ضروری است که بسترها و گلوگاه های فساد را حذف کرد چرا که جوانان زیادی در راستای مبارزه با مواد مخدر شهید شده اند.

 

سید سلمان هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: از نیروی انتظامی خواستاریم که در شهرک طالقانی گلوگاه های فساد،مواد فروشان و … را شناسایی و دستگیر کنند و در این میان دستگاه قضا نیز برخورد قاطع با این موارد داشته باشد و یک راهکار موثر برای جوانان پیدا کنند تا از سر ناچاری و بیکاری به سراغ فروش مواد مخدر نروند.

مطالب مشابه
سید سلمان هاشمی امام جمعه شهرک طالقانی : بصیرت یعنی دشمن شناسی، شناخت فتنه، آگاهی به زمان و بازی نکردن در زمین دشمن است/ سردار شهید سلیمانی فردی ولایتمدار، با اخلاص ، بی ادّعا، متدین،شجاع و دشمن شناس به معنی واقعی کلمه بود

سید سلمان هاشمی امام جمعه شهرک طالقانی : بصیرت یعنی دشمن شناسی، شناخت فتنه، آگاهی به زمان و بازی نکردن در زمین دشمن است/ سردار شهید سلیمانی فردی ولایتمدار، با اخلاص ، بی ادّعا، متدین،شجاع و دشمن شناس به معنی واقعی کلمه بود

سید سلمان هاشمی امام جمعه شهرک طالقانی: دشمن به امنیت ایران چشم طمع دارد تا آرامش موجود در کشور را دچار خدشه کند، و نگذارد دولت سیزدهم در ریل گذاری جدید خدمت به مردم موفق باشد/اجازه ندهیم عده ای مغرض یا جاهل، آرامش و امنیت اجتماعی شهرستان بندرماهشهر را بر هم بزنند / نماینده مردم بندرماهشهر در مجلس شورای اسلامی چرا گره مشکلات شهرک طالقانی به دستان مبارک  شما حل نمی شود؟

سید سلمان هاشمی امام جمعه شهرک طالقانی: دشمن به امنیت ایران چشم طمع دارد تا آرامش موجود در کشور را دچار خدشه کند، و نگذارد دولت سیزدهم در ریل گذاری جدید خدمت به مردم موفق باشد/اجازه ندهیم عده ای مغرض یا جاهل، آرامش و امنیت اجتماعی شهرستان بندرماهشهر را بر هم بزنند / نماینده مردم بندرماهشهر در مجلس شورای اسلامی چرا گره مشکلات شهرک طالقانی به دستان مبارک شما حل نمی شود؟

سید سلمان هاشمی امام جمعه شهرک طالقانی: رسانه‌ های داخلی بیشتر به معرفی دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی بپردازند/ خلق فرصت‌ های شغلی یکی از مهمترين ابزار های امیدآفرینی است، مسئولین به اشتغال جوانان  و ظرفیت های موجود اهتمام ویژه ای بورزند

سید سلمان هاشمی امام جمعه شهرک طالقانی: رسانه‌ های داخلی بیشتر به معرفی دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی بپردازند/ خلق فرصت‌ های شغلی یکی از مهمترين ابزار های امیدآفرینی است، مسئولین به اشتغال جوانان و ظرفیت های موجود اهتمام ویژه ای بورزند

سید سلمان هاشمی امام جمعه شهرک طالقانی: حضرت زهرا سلام‌الله علیها در مقابل “جریان سقیفه و نفاق” ایستاد/ علت تعلل در راه اندازی ساختمان اداره برق شهرک طالقانی چیست؟مدیر عامل شرکت توزیع برق استان خوزستان ، باید پاسخگوی مطالبه به حق مردم باشد

سید سلمان هاشمی امام جمعه شهرک طالقانی: حضرت زهرا سلام‌الله علیها در مقابل “جریان سقیفه و نفاق” ایستاد/ علت تعلل در راه اندازی ساختمان اداره برق شهرک طالقانی چیست؟مدیر عامل شرکت توزیع برق استان خوزستان ، باید پاسخگوی مطالبه به حق مردم باشد

دیدگاه ها