نمایش نوار ابزار

مراسم اهدای 25 سری جهیزیه به زوج های جوان شهرک طالقانی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی نهاد امامت جمعه شهرک طالقانی؛ مراسم اهدای25 سری جهیزیه به زوج های جوان به مناسبت دهه ولایت و امامت  یکشنبه ۱9 تیرماه با حضور جمعی از مسئولین شهرستان و زوج های جوان در حسینیه انصار الحسین علیه السلام برگزار شد.

سید سلمان هاشمی امام جمعه شهرک طالقانی با اعلام این خبر؛ عنـوان کرد: به لطف خداوند متعال امسال نیز همزمان با فرا رسیدن  دهه ولایت و امامت توفیق برگزاری مراسم اهدای 25 جهیزیه با همکاری بنیاد احسان به زوج های جوان را داشتیم.

امام جمعه شهرک طالقانی هدف از برگزاری این مراسم را ترویج فرهنگ ازدواج آسان بیان کرد و گفت: در شرایط امروز جامعه و در جهت تحکیم بنیان خانواده، ضروری است که ازدواج آسان را ترویج و تبلیغ کنیم و راه ازدواج را برای جوانان هموار کنیم.

وی افزود: بسیاری از جوانان به دلیل مخارج بالای عروسی حاضر به تشکیل خانواده نیستند اما اگر کمی توقعات را پایین بیاوریم و تجملات گران قیمت را کنار بگذاریم میتوانیم با تهیه یک جهیزیه مناسب و ساده زیستی ،  امر ازدواج را تسهیل کنیم.

سید سلمان هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه از سالهای گذشته مراسم‌اهدای جهیزیه در تعداد بالای ۱۱۰ سری به زوج های جوان را آغاز کردیم و امیدواریم این حرکت در سایر مناسب ها نیز استمرار داشته باشد .

 

 

 

مطالب مشابه
دیدگاه ها