نمایش نوار ابزار

حجت الاسلام و المسلمین حسین لفته پور امام جمعه موقت شهرک طالقانی: هرکجا مقاومت بوده شاهد پیروزی بودیم و این در کشورهای اسلامی به اثبات رسیده است/ مسئولین محترم چه در شهرستان،استان و کشور به نیروی جوان بومی اعتماد و عنایت ویژه ای داشته باشند تا ان شاءالله پیشرفت های بیشتری را از جوانان این مرز و بوم شاهد باشیم


به گزارش روابط عمومی نهاد امامت جمعه شهرک طالقانی؛ حجت الاسلام و المسلمین حسین لفته پور امام جمعه موقت ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین علیه السلام؛عنوان کرد: امسال نیز شاهد بغض و کینه دشمنان از حضور عاشورایی مردم ولایتمدار بودیم همانطور که خبر حملات مکرر به عزاداری مردم در افغانستان،بنگلادش وکشمیر و شهادت و جراحت عده ای مسلمانان به گوش رسید.

 

وی افزود:همچنین وزرات اطلاعات جمهوری اسلامی ایران از خنثی سازی توطئه دشمن برای انجام عملیات خرابکارانه در مراسم عزاداری حسینی در ایران خبر داد که جای تشکر و قدردانی دارد و خدا را شاکریم که در این ایام ما شاهد عملیات خرابکارانه از سوی دشمنان اهل بیت نبودیم و نخواهیم بود و این را مرهون عنایت خداوند متعال،تلاش های سربازان گمنام امام زمان(عج) و نیروهای امنیتی و وزارت اطلاعات هستیم و شک نکنید که اگر اینها نبودند و عنایت امام حسین علیه السلام نبود وضعیتی بهتر از وضعیت افغانستان نداشتیم و مدیون این عزیزان هستیم.

 

خطیب موقت نماز جمعه شهرک طالقانی در فراز دیگری از خطبه ها با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به نوارغزه؛بیان کرد: بار دیگر رژِم غاصب صهیونیستی همانند قبل در حملات هوایی کودکان و غیرنظامیان را مورد حمله هوایی قرار داد و عده کثیری از مردم بی گناه شهید و مجروح شدند.

وی ادامه داد: اما مقاومت فلسطین با موشک باران سرزمین های اشغالی، این رژیم فاسد و کودک کش را در عرض سه روز با امکانات کم مجبور به آتش بس کرد و این جنگ 3 روزه نشان داد که رژیم صهیونیستی رو به افول کرد و نفس های آخر خود را می کشد. این نتیجه مقاومت است و هرکجا مقاومت بوده شاهد پیروزی بودیم و هرجا نبوده خسارت های فراوانی را متحمل شدیم و این در کشورهای اسلامی به اثبات رسیده است.

 

  حجت الاسلام و المسلمین لفته پور با اشاره جدیدترین دستاورد فضایی ایران پرتاب ماهواره خیام؛خاطر نشان کرد: طی این موفقیت بی نظیر و افتخار آفرین،عکس العمل های منفی بسیاری از سوی دشمنان داخلی و خارجی وجود داشت که نتوانسته اند پیشرفت جوانان این مملکت اسلامی را ببینند. 

وی افزود: این یک ماهواره سنجش از راه دور به منظور تامین داده های ماهواره ای و توسعه کاربردهای صنعت فضایی در حوزه هایی همانند پایش دقیق منابع آبی کشور، مدیریت مخاطرات و حوادث طبیعی، پایش تغییرات و ساخت و سازهای غیرمجاز و پایش مرزهای کشور و … ساخته شده است. 

امام جمعه موقت شهرک طالقانی در پایان تاکید کرد: این ماهواره نشان دهنده توانمندی دانشمندان ایرانی است.هرکجا که به جوانان اعتماد شد زمینه اختراعات و اکتشافات شکوفا و نتایج شگفت انگیزی حاصل شده است. مسوولین محترم چه در شهرستان،استان و کشور به نیروی جوان بومی اعتماد و  عنایت ویژه ای داشته باشند تا ان شاءالله پیشرفت های بیشتری را از جوانان این مرز و بوم شاهد باشیم.

مطالب مشابه
دیدگاه ها