نمایش نوار ابزار

سید سلمان هاشمی امام جمعه شهرک طالقانی: سیزدهم آبان روز تجسّم شرارت ها و توطئه های آمریکا علیه ملت ایران است/ مدعیان حقوق بشر چرا در مقابل حادثه جنایت تروریستی شاهچراغ شیراز و یتیم شدن کودک 6 ساله سکوت کرده اند؟

به گزارش روابط عمومی نهاد امامت جمعه شهرک طالقانی؛ سید سلمان هاشمی امام جمعه ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سیزدهم آبان ماه؛اظهار کرد: سه حادثه در این روز به خصوص برای ملت ایران اتّفاق افتاده است. یک حادثه، تبعید امام است که در روز سیزدهم آبان در سال ۴۳ اتّفاق افتاد. حادثه‌ی دوّم کشتار دانش‌آموزان است؛ در سال ۵۷ بود و حادثه‌ی سوّم که یک سال بعد از پیروزی انقلاب با هجوم دانشجویان به سفارت آمریکا و پیدا کردن اسنادی بود که در آنجا توطئه های آمریکا علیه ملت ایران را نشان می داد.

 

وی افزود: که تمامی این وقایع و اسناد تا کنون 70 یا 80 جلد کتاب شده است و  متأسفانه یکی از گلایه های رهبر انقلاب از مسئولین  آموزش و پرورش این بود که چرا مضامین این کتاب ها در کتاب های درسی نیامده است؟ نسل جوان ما باید از توطئه های آمریکا علیه ملت ایران بدانند و این وظیفه آموزش و پرورش است که این مضامین و این اسناد را در کتاب های درسی دانش آموزان و دانشجویان بگمارند، نوجوانان و جوانان ما  باید بدانند که اختلاف و دشمنی ما با آمریکا  از زمان حمله دانشجویان به سفارت آمریکا در تهران نبوده است، بلکه آغاز چالش  و دشمنی ملت ما با آمریکا 28 مردادماه سال 1332 بود.

 

هاشمی ادامه داد: حکومت مصدق یک حکومت ملی بود، مصدق که دنبال حکومت اسلامی نبود. اما مشکلش با غربی ها فقط مسئله نفت بود. جرمش این بود که گفته بود نفت باید دست خودمان باشد نه انگلیسی ها. با اینکه مصدق نسبت به آمریکایی ها اعتماد داشت، اما آنها نشستند وعلیه مصدق توطئه کردند ، کودتا کردند و مصدق را دستگیر کردند، مصدقی که فکر می کرد دولت آمریکا  در مقابل انگلیسی ها از او حمایت  خواهد کرد.

 

وی عنوان کرد: چرا شما با یک دولت ملی که به انتخاب ملت سرکار امده بود کودتا و سرنگون کردید ؟ بعدا آمریکایی ها با کمال وقاحت و بی شرمی می گویند ما طرفدار ملت ایرانیم. اگر طرفدار ملت ایران هستید: چرا در جنگ 8 ساله همه جانبه از صدام حمایت کردید؟ چرا هواپیمای مسافری بر روی آسمان خلیج فارس را سرنگون کردید و حدود 300 نفر را کشتید؟ بعد هم اظهار تأسف نکردند و آن ژنرال جنایتکاری که به هواپیما شلیک کرده بود را جایزه و مدال دادند.!

 

 

امام جمعه شهرک طالقانی خاطرنشان کرد:  از اوایل انقلاب ملت ایران را تحریم کردند و در این سال های اخیر شدیدترین تحریم ها را بر علیه ملت ایران انجام دادند. شما قهرمان منطقه که سردار سلیمانی و همراهانش بود را به شهادت رساندید. شما از قاتلان دانشمندان هسته ای که صهیونیست ها بودند حمایت کردید،این دلواپسی های امروزه آمریکا برای ملت ایران دروغ محض با وقاحت تمام است.

 

خطیب نماز جمعه شهرک طالقانی در فراز دیگری از خطبه ها با اشاره به حمایت از حقوق بشر؛بیان کرد: چرا کسانی که مدعی حقوق بشر هستند سکوت کردند و جنایت حادثه تروریستی شاه چراغ شیراز را محکوم نکردند؟ واقعاً جنایت بزرگی بود، پدر ،مادر و برادرِ بچه  6 ساله را کشتند. گناه این بچه چیست؟ این کودک با این غم بزرگ چه کار کند؟

 

وی افزود: چرا یک قضیه خلاف واقع را، یک حادثه دروغین را هزاران بار در سکوهای خود در اینترنت تکرار می کنند؟ اما اسم آرشام را در سکوهای اینترنتی خود ممنوع می کنند، آیا اینها مدافع حقوق بشرند؟ یا آن طلبه جوان آرمان علی وردی که دانشجو بوده و بعداً طلبه شده،طلبه متدین، متعبد،حزب الهی، شکنجه میکنند و زیر شکنجه او را میکشند و جسدش را به خیابان می اندازند. چرا افرادی که مدّعیِ حقوق بشرند این جنایت ها را محکوم نکردند؟ آیا اینها طرفدار حقوق بشرند؟ نظام جمهوری اسلامی قطعا به حساب این جنایتکاران خواهد رسید و هرکس که  ثابت شود در این جنایت ها دستی داشته مجازات خواهد شد.

 

امام جمعه شهرک طالقانی در پایان با تسلیت فرارسیدن شهادت حضرت معصومه(سلام الله علیها)؛گفت: یكی از مقاماتی كه برای حضرت معصومه (سلام الله علیها) بیان می شود مقام شفاعت ایشان است. امام صادق علیه السّلام فرمودند: وتَدخُلُ بِشَفاعَتِها شِیعَتی الْجَنَّةَ بِأجمَعِهِم. همه شیعیان من با شفاعت او (حضرت معصومه(سلام الله علیها) وارد بهشت خواهند شد و ان شاء الله که شفاعت این بانوی بزرگوار شامل حال همه بندگان مخلص و محب اهل بیت علیهم السلام شود.

 

 

مطالب مشابه
سید سلمان هاشمی امام جمعه شهرک طالقانی : بصیرت یعنی دشمن شناسی، شناخت فتنه، آگاهی به زمان و بازی نکردن در زمین دشمن است/ سردار شهید سلیمانی فردی ولایتمدار، با اخلاص ، بی ادّعا، متدین،شجاع و دشمن شناس به معنی واقعی کلمه بود

سید سلمان هاشمی امام جمعه شهرک طالقانی : بصیرت یعنی دشمن شناسی، شناخت فتنه، آگاهی به زمان و بازی نکردن در زمین دشمن است/ سردار شهید سلیمانی فردی ولایتمدار، با اخلاص ، بی ادّعا، متدین،شجاع و دشمن شناس به معنی واقعی کلمه بود

سید سلمان هاشمی امام جمعه شهرک طالقانی: دشمن به امنیت ایران چشم طمع دارد تا آرامش موجود در کشور را دچار خدشه کند، و نگذارد دولت سیزدهم در ریل گذاری جدید خدمت به مردم موفق باشد/اجازه ندهیم عده ای مغرض یا جاهل، آرامش و امنیت اجتماعی شهرستان بندرماهشهر را بر هم بزنند / نماینده مردم بندرماهشهر در مجلس شورای اسلامی چرا گره مشکلات شهرک طالقانی به دستان مبارک  شما حل نمی شود؟

سید سلمان هاشمی امام جمعه شهرک طالقانی: دشمن به امنیت ایران چشم طمع دارد تا آرامش موجود در کشور را دچار خدشه کند، و نگذارد دولت سیزدهم در ریل گذاری جدید خدمت به مردم موفق باشد/اجازه ندهیم عده ای مغرض یا جاهل، آرامش و امنیت اجتماعی شهرستان بندرماهشهر را بر هم بزنند / نماینده مردم بندرماهشهر در مجلس شورای اسلامی چرا گره مشکلات شهرک طالقانی به دستان مبارک شما حل نمی شود؟

سید سلمان هاشمی امام جمعه شهرک طالقانی: رسانه‌ های داخلی بیشتر به معرفی دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی بپردازند/ خلق فرصت‌ های شغلی یکی از مهمترين ابزار های امیدآفرینی است، مسئولین به اشتغال جوانان  و ظرفیت های موجود اهتمام ویژه ای بورزند

سید سلمان هاشمی امام جمعه شهرک طالقانی: رسانه‌ های داخلی بیشتر به معرفی دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی بپردازند/ خلق فرصت‌ های شغلی یکی از مهمترين ابزار های امیدآفرینی است، مسئولین به اشتغال جوانان و ظرفیت های موجود اهتمام ویژه ای بورزند

سید سلمان هاشمی امام جمعه شهرک طالقانی: حضرت زهرا سلام‌الله علیها در مقابل “جریان سقیفه و نفاق” ایستاد/ علت تعلل در راه اندازی ساختمان اداره برق شهرک طالقانی چیست؟مدیر عامل شرکت توزیع برق استان خوزستان ، باید پاسخگوی مطالبه به حق مردم باشد

سید سلمان هاشمی امام جمعه شهرک طالقانی: حضرت زهرا سلام‌الله علیها در مقابل “جریان سقیفه و نفاق” ایستاد/ علت تعلل در راه اندازی ساختمان اداره برق شهرک طالقانی چیست؟مدیر عامل شرکت توزیع برق استان خوزستان ، باید پاسخگوی مطالبه به حق مردم باشد

دیدگاه ها