نمایش نوار ابزار

اعتماد به استکبار جهانی یک حماقت است

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرک طالقانی به نقل از خبرگزاری فارس ، حجت الاسلام  صادق ملکوتی امام جمعه موقت شهرک طالقانی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرک طالقانی با با اشاره به فرارسیدن سالروز ۱۳ آبان اظهار کرد:  در این تاریخ  ۳ رخداد مهم به وقوع پیوست،۱۳ آبان سال ۴۲ تبعید امام بواسطه رژیم پهلوی و آمریکای جنایتکار بود و همچنین در ۱۳ آبان۵۷ کشتار دانشجویان و جوانان این مرز و بوم بدست امریکاو ۱۳ آبان ۵۸  روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که به تعبیر امام انقلاب دوم نام گرفت.

وی افزود: قلب جهان اسلام وجود جوانان است،  جوانان مسلمان  قلب تپنده یک ملت هستند، اگر ملتی قشر جوانش کم باشد قادر به مقابله با دشمن نیست از این رودشمن درصدد ان است که ملت مسلمان و جهان  اسلام را استحاله کند.

امام جمعه موقت شهرک طالقانی در ادامه با بیان اینکه جوانان ولایی کشورمان توانایی تسخیر جهان را دارند، خاطرنشان کرد: جوانانی که پایبند به قرآن و ولایت فقیه هستند نه تنها توانایی تسخیر لانه جاسوسی را بلکه می توانند کل جهان را با علم و دانش خود تسخیر کنند.

ملکوتی اضافه کرد: دشمنی استکبار جهانی با ایران دشمنی اسلام و کفر است، امام راحل همواره می فرمود، جنگ ما جنگ اسلام با کفر است و این یک واقعیت است که دشمنی آمریکا تازگی نیست.

خطیب جمعه شهرک طالقانی با تأکید بر ایستادگی شیعیان در برابر زورگویی های آمریکا گفت: تا زمانیکه ما دست از اسلام برنداریم آمریکا دست بردار  نیست و انتظار دارد ایران نیز مانند  دیگر کشورها تابعش باشد .اما شیعیان در برابر آمریکا و زورگویی هایش قدعلم  کردند.

وی ادامه داد: مادامی که غافل باشیم و تسلیم اوامر آنها باشیم کاری به کار ما ندارند  آنها میخواهند که حتی در عقیده خودمان نیز دخالت کنند و اختیارمان دست آنها  باشند ، امروزه بحث دشمن شناسی از بحثهای مهمی است که باید مدنظر داشته باشیم.

ملکوتی با اشاره به دستورات قرآن کریم به شناخت دشمن اظهار کرد: قران کریم در جاهای بسیاری تاکید بر شناخت  دشمن دارد، تاریخ مکتوب هم تاریخش گذشته است چون ما تاریخ مصور داریم همین کشور عراق تاریخ مصور ماست. شهر موصل را ببینید که داعش را خود آمریکاییها راه  دادند و ریشه آن اعتماد به  دشمن است، بنا بر فرموده امام خمینی (ره) آمریکا شیطان بزرگ است و اعتماد به دشمن حماقت است.

امام جمعه موقت شهرک طالقانی با بیان اینکه حیات یک ملت تحقق اقتصاد مقاومتی است، خاطرنشان کرد:  خوشبختانه امروز ما این ظرفیت را داریم که استقامت کنیم. در بخش تولید و کشاورزی نباید فقط به صنایع تکیه کنیم بلکه از همین زمینه نیز میتوان اشتغال ایجاد کرد و اقتصاد کشور را به خارج گره نزنند.

وی در پایان به محاسن زیارت اربعین اشاره کرد و گفت: راهپیمایی عظیم اربعین  به مانند مناسک حج است با این تفاوت که یک حج برایش واجب است و قبول ان نزد خداست اما کسانیکه از روی بصیرت  به زیارت اربعین میروند برابر است با ۹۰ حج است، روایات زیادی نیز در این باره از پیامبر اکرم (ص) نقل شده است که بیش از پیش اهمیت زیارت اربعین را روشن می کند.

دیدگاه ها