نمایش نوار ابزار

حجت الاسلام و المسلمین حسین لفته پور امام جمعه موقت شهرک طالقانی: علت تعلل در تعیین وضعیت و ساخت مسکن ملی در شهرستان بندر ماهشهر چیست؟/خانواده برای اینکه محکم بماند باید در برابر توطئه های دشمن و سست کردن بنیان خانواده مقابله کند

 

به گزارش روابط عمومی نهاد امامت جمعه شهرک طالقانی؛ حجت الاسلام و المسلمین حسین لفته پور امام جمعه موقت امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته؛با انتقاد از وضعیت تعلل پروژه ها در بندرماهشهر اظهار کرد: در بندرماهشهر و و استان خوزستان هرکاری که قرار است انجام شود با تعلل و تضییع وقت وپس از بارها انتقاد در تریبون نماز جمعه و پیگیری اما متاسفانه کارها به کندی صورت میگیرد و برخی دیگر نیز به فراموشی سپرده می شود.

 

وی افزود: مشکلی که شهرستان بندرماهشهر با آن دست و پنجه نرم میکند، مشکل مسکن است که این دولت وعده حل مشکل یعنی مسکن ملی را داده است. وضعیت مسکن ملی در اخبار این چنین است که در بعضی از استان ها و شهرستانها مردم خانه دار شده اند و وزیر در شبکه خبری حاضر شده و خبر از این موضوع می دهد اما در بندرماهشهر افرادی که ثبت نام کرده اند و فرم ج آنها سبز است یعنی اینکه هیچکدام فاقد مسکن هستند اما با این حال تا کنون حتی بانک مسکن پیامی برای آنها ارسال نکرده است که پیش پرداخت واریز کنند.

 

لفته پور ادامه داد: مشکل از کجاست ؟ یا اینکه مسوولین به وعده های خود عمل نمیکنند یا برخی واقعا دنبال تشنج در کشورند و از این اغتشاشات و تجمع ها منافعی گیرشان می آید وگرنه استانی مثل خوزستان و شهری مانند بندرماهشهر که قطب صنعتی کشور است چرا باید با چنین مشکلاتی مواجه شود و همه پروژه های عمرانی و… همیشه به کندی پیش میرو در صورتیکه باید سریعتر از هر جایی این پروژه ها به نتیجه برسد اما متاسفانه اغلب آنها با تعلل و پس از پیگیری فراوان به طول می انجامد تا شاید بعضی از آن ها اجرا شود.

 

خطیب موقت نماز جمعه شهرک طالقانی خطاب به نماینده مردم بندرماهشهر در مجلس شورای اسلامی؛بیان کرد: درخواست ما از نماینده مجلس این است که با تشکیل و تاسیس کارگروه های مختلف پیگیر باشند. در سطح شهرستان بندرماهشهر بسیاری از از وعده هایی که داده شده تاکنون محقق نشده اند اما بنابر فرمایش مقام معظم رهبری باید امید را در مردم زنده نگه داشت و اگر بخواهیم امید در دل مردم نمایان شود باید مسوولین به وعده های خود عمل کنند، برخی مسوولین به دنبال ایجاد مشکل جدید در شهرستان نباشند و وعده هایی که دادند را محقق نمایند.

 

وی افزود: انتظار ما از رئیس جمهور محترم و انقلابی که با رای مردم به این منصب رسیدند این است که برنامه ها و وعده هایی که برای استان خوزستان برنامه ریزی کرده اند را در اسرع وقت جامه عمل بپوشانند تا ان شاالله شاهد رفع مشکلات باشیم.

شیخ حسین لفته پور در فراز دیگری از خطبه با اشاره به اهمیت کانون خانواده؛عنوان کرد: خانواده اولین کانونی است که شخصیت و تربیت افراد در آن شکل میگیرد، یک خانواده برای اینکه محکم بماند باید در برابر توطئه های دشمن و سست کردن بنیان خانواده مقابله کند.

 

وی افزود: در غرب کانون خانواده از هم پاشیده است بخاطر همین میخواهند کانون خانواده را در مجامع و خانوده اسلامی از هم فروپاشند، شاهد هستید که در اغتشاشات اخیر تنها کاری که می خواستند بکنند این بود که روسری را از سر بانوان بردارند بزرگترین دغدغه آنها این بود که با اسم آزادی خانم ها را برده خود سازند و سواستفاده کنند.

 

امام جمعه موقت شهرک طالقانی در پایان خاطرنشان کرد: پیامبران و ائمه بزرگوار از بنیانگذارن و پرچمداران کانون گرم خانواده هستند. از نمونه اخلاق بارز آنها این است که به همسران و دخترانشان احترام میگذاشتند و محبت و خدمت به خانواده که تاکید بسیار نموده اند و اگر بخواهیم الگویی حسنه برای خانواده معرفی کنیم الگوی خانواده امام علی علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها است.

 

مطالب مشابه
دیدگاه ها