نمایش نوار ابزار

سید سلمان هاشمی: عملیات “وعده صادق” حمله شجاعانه و موفق، که عزّت و اقتدار ایران اسلامی را، به رُخ جهانیان نشان داد

به گزارش روابط عمومی نهاد امامت جمعه رامشیر، سید سلمان هاشمی امام جمعه رامشیر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، در خصوص عملیات “وعده صادق” اظهار کرد: عملیات “وعده صادق” حمله شجاعانه و موفق ، که عزّت و اقتدار ایران اسلامی را ، به جهانیان نشان داد.

امام جمعه شهرستان رامشیر در ادامه افزود: “وعده صادقی” که رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی در “عید فطر” امسال  به “ملت ایران” داده بودند، به وقوع پیوست ، این وعده توسط سپاه پاسداران وهمراهی ارتش قهرمان عملیاتی گردید،که نتیجه آن شکستن هیمنه آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی و غرب بوده و خوشحالی بیش از یک میلیارد مسلمان و آزادگان جهان را بدنبال داشته است.

هاشمی هدف اصلی  در عملیات “وعده صادق” را بازدارندگی و تنبیه رژیم اسراییل عنوان کرد و گفت: هدف اصلی اقدام فوق‌العاده ایران اسلامی در این عملیات، بازدارندگی و تنبیه رژیم متجاوز و مفلوک صهیونیستی بوده است.

خطیب نماز جمعه شهرستان رامشیر در ادامه به آثار  و شدت عملیات”وعده صادق” اشاره کرد و افزود: شدت حملات موشکی ایران، برای رژیم صهیونیستی، دور از انتظار بود. نیروهای مسلح، یکبار دیگر قدرت موشکی ایران و نقطه زن بودن آن را به جهانیان نشان داد.

ایشان در ادامه به صحبت های “اسکات ریتر” افسر سابق اطلاعاتی تفنگداران آمریکا اشاره ای مرد و افزود:

 “اسکات ریتر” افسر سابق اطلاعاتی تفنگداران آمریکا میگوید که : پایگاه هوایی “نواتیم” اسرائیل، حفاظت شده ترین نقطه زمین، در  برابر حملات موشکی بوده که حتی محافظت شده تر از “کاخ سفید” و “کاخ کرملین” است.

ایران با پنج موشک آنجا را  درهم کوبید و به همه از جمله آمریکایی‌ها ثابت کرد که، هیچ دفاعی دربرابر موشک‌های ایرانی وجود ندارد.

هاشمی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به توان جمهوری اسلامی در عملیات “وعده صادق” پرداخت و گفت: ایران اسلامی در عملیات «وعده صادق» ،تنها بخشی از توان خود را به رخ رژیم غاصب صهیونیستی کشید و این آغاز حرکتی است که اگر این رژیم غاصب و کودک کُش یا متحدانش بخواهند در این زمینه غلط دیگری انجام دهند، با اقدامات سخت تر، ایران اسلامی، مواجه خواهند شد.

وی در ادامه افزود: و در صورتی که رژیم غاصب صهیونیستی بخواهد اقدامی علیه مراکز و تاسیسات هسته‌ای ما انجام دهد، حتماً و قطعاً، با واکنش ما مواجه و برای مقابله به مثل با سلاح‌های پیشرفته، مراکز هسته‌ای این رژیم غاصب، مورد تهاجم قرار خواهد گرفت.

مطالب مشابه
دیدگاه ها